Klacht indienen

Bent u niet tevreden over geleverde zorg, een zorgverlener, een medewerker of de dienstverlening van het zorgkantoor? Dat vinden we heel vervelend. Laat ons weten waarover u niet tevreden bent, zodat we kunnen zoeken naar een oplossing. U kunt uw klacht bij ons of bij de zorgverlener indienen.  

Een klacht over uw zorgverlener bij zorg in natura 

U kunt een klacht hebben over uw zorgverlener. Ook deze klachten horen wij graag van u. Het is belangrijk dat u eerst met de zorgaanbieder in gesprek gaat voor een oplossing. Elke zorgaanbieder heeft een klachtenfunctionaris die u hierbij kan helpen. Als u er niet uitkomt met uw zorgaanbieder, dan zoeken wij samen met u naar een oplossing! 

 

Klacht indienen (niet pgb)

Klacht online melden

Wilt u uw klacht online bij ons indienen? Dat kan via het klachtenformulier

 

Klacht schriftelijk melden

Dient u uw klacht liever schriftelijk in? Stuur uw klacht over zorg in natura (niet pgb) naar:

Zorgkantoren Coöperatie VGZ
Klachtencoördinator zorg in natura
Postbus 676
5600 AR Eindhoven

 

Heeft u een pgb en wilt u een klacht indienen?

Klacht online melden

Dien uw klacht dan online in via MijnVGZzorgkantoor

 

Klacht schriftelijk melden

Wilt u uw klacht per brief melden? Stuur deze dan naar: 

Zorgkantoren Coöperatie VGZ
Klachtencoördinator pgb
Postbus 676
5600 AR Eindhoven

 

Lees verder

In de klachtenfolder leest u verder over het indienen van klachten en signalen.

X
Om u zo goed mogelijk te helpen gebruikt vgz-zorgkantoren.nl cookies. Lees meer over ons cookiebeleid.
Nee, ik ga niet akkoord
Ja, ik ga akkoord