Zorgverlener kiezen

In de zorggids vindt u zorgverleners waarmee we afspraken hebben gemaakt over het leveren van langdurige zorg. U krijgt deze zorg en wij betalen de rekening rechtstreeks aan de zorgverlener. Open de zorggids en kies een zorgverlener.
Kies een zorgverlener
Zorgverlener
Hulp nodig?

Heeft u hulp nodig bij het vinden van een zorgverlener in de zorggids?

  • Kunt u de zorggids niet openen?

    Lees wat u kunt doen als u de website (zorggids) niet kunt openen met Safari: 

    • Lees het bericht dat verschijnt wanneer een pagina niet kan worden geopend. Het bericht bevat mogelijk suggesties of informatie aan de hand waarvan je het probleem kunt oplossen.
    • Zorg ervoor dat je het juiste adres voor de webpagina gebruikt. Als je het adres hebt gekopieerd en geplakt, controleer je of aan het begin of het einde van het adres geen extra tekens staan of tekens ontbreken.
    • Als voor de website een VPN-verbinding nodig is, controleer je of deze goed werkt. Zie Verbinding maken met een VPN (Virtual Private Network) voor meer informatie.
    • Voeg "/index.html" of "/index.htm" toe aan het einde van het adres.
    • Kies 'Weergave' > 'Laad pagina opnieuw'. Als de pagina nog steeds niet wordt geopend, stop je Safari en open je het programma opnieuw. Probeer het daarna nog een keer.
    • Mogelijk is het te druk op de server van de website of is de website tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw.
    • Als je via een bedrijfsnetwerk verbinding maakt met het internet, is er mogelijk een firewall ingesteld die verhindert dat je de webpagina opent. Vraag de netwerkbeheerder om hulp.
    • Als je computer of netwerk door een firewall wordt beveiligd, moet je mogelijk proxyservers opgeven om toegang te krijgen tot bepaalde internetsites. Zie Een proxyserver configureren voor meer informatie.
    • Vraag de eigenaar van de website of er een probleem is met de webserver en of de website compatibel is met Safari. Je kunt in Safari bijvoorbeeld geen websites openen die een ander protocol gebruiken dan http of https.
    • Gebruik de nieuwste versie van Safari. Om te controleren of er een update voor Safari beschikbaar is, kies je Apple-menu > 'App Store' en klik je op 'Updates'. Zie Je Mac up-to-date houden voor meer informatie.
    • De pagina is mogelijk geblokkeerd door een materiaalblokkering die je hebt geïnstalleerd. Om te zien of het probleem zich ook voordoet zonder de materiaalblokkering, houd je de knop voor opnieuw laden ingedrukt en kies je vervolgens 'Laad opnieuw zonder materiaalblokkeringen'.

    Bron: https://support.apple.com/nl-nl/guide/safari/ibrw1071