Cookie melding
X
Om u zo goed mogelijk te helpen gebruikt vgz-zorgkantoren.nl cookies. Lees meer over ons cookiebeleid.
Ja, ik ga akkoord
Nee, ik ga niet akkoord

Themabijeenkomst zorgaanbieders

Sinds begin dit jaar organiseren team Klantadvies, helpdesk declareren en iWLZ digitale themabijeenkomsten voor aanbieders. In deze webinars geven we toelichting op veelgestelde vragen over verschillende thema’s. De themabijeenkomsten blijken een groot succes te zijn. Door actuele thema’s te behandelen komt er meer inzicht bij zorgaanbieders. Vaak hebben de deelnemers vragen die ook relevant zijn voor collega-zorgaanbieders. Dit gezamenlijk bespreken vergroot de kennis.

 

Themabijeenkomst 22 september 2022

De volgende thema's kwamen aan bod tijdens de online bijeenkomst op 22 september:

  • Veranderingen logeren
  • Dossierhouderschap
  • Meerzorg
  • Eigen bijdrage
  • Retourcodes declareren
  • Themabijeenkomst declareren

Vooraankondiging bijeenkomst

De themabijeenkomsten vinden ieder kwartaal plaats. De volgende bijeenkomst is 8 december 2022 van 10.00 tot 11.00 uur. De mogelijkheid om aan te melden volgt later. Wilt u graag dat bepaalde thema’s dan worden behandeld? Stuur dan een e-mail naar klantadvieslz@vgz.nl.

 

Informatie eerdere bijeenkomsten

Kon u niet aanwezig zijn bij eerdere bijeenkomsten? Of wilt u rustig nalezen wat er besproken is? In onderstaande presentaties leest u er meer over. 

Wilt u de themabijeenkomst van 14 juni of 22 september terugkijken? Klik rechtsboven op de opname.