Onterechte afkeur AW35/AW39-bericht update 27 september

15-09-2022

Op 15 september jl. is er een verstoring geweest. Gevolg hiervan is dat zorgaanbieders die op 15 september een AW35 of AW39-bericht verstuurden, mogelijk ten onrechte een afkeur ontvingen met foutcode 9019 in het retourbericht.

Dit probleem is bij ons bekend. Wij zullen u zo spoedig mogelijk informeren over het vervolg. Onze excuses voor het ongemak. Berichten die zorgaanbieders op 15 september ná 14.00 uur verstuurden, hebben correcte retourberichten ontvangen. 

Update 27-9-2022 Informatie over vervolg

Heeft deze verstoring gevolgen voor uw systeem en/of kunt u hierdoor niet declareren? Stuur ons dan een bericht via notitieverkeer. Vermeld hierin de betreffende AGB-code en de identificatie van aanlevering. Geef tevens aan of u een ‘bevestiging van ontvangst’ wenst óf een ‘correct retourbericht’. Wij sturen u vervolgens deze informatie toe. Onze excuses voor het ongemak.