Klacht indienen

Bent u niet tevreden over de zorg, een zorgverlener, een medewerker of de dienstverlening van het zorgkantoor? Dat vinden we heel vervelend. Laat ons weten waarover u niet tevreden bent, zodat we kunnen zoeken naar een oplossing. U kunt uw klacht bij ons of bij de zorgverlener indienen.  

Een klacht over uw zorgverlener bij zorg in natura 

U kunt een klacht hebben over uw zorgverlener. Het is belangrijk dat u met de zorgverlener in gesprek gaat over een oplossing. Komt u hier niet uit? Dan kunt u een klacht indienen bij uw zorgverlener. Deze heeft een klachtenfunctionaris die u hierbij kan helpen. 
U kunt bij ons terecht voor advies:

  • over het indienen van een klacht
  • tijdens de klachtenprocedure

Laat u ons weten wat uw klacht is? Dat helpt ons op zicht te houden op wat er speelt bij de zorgverleners. Goed om te weten: wij nemen alleen contact op met de zorgverlener als u daarvoor toestemming geeft. 

 

 

Klacht indienen (niet pgb)

Klacht online melden

Wilt u uw klacht online bij ons indienen? Dat kan via het klachtenformulier

 

Klacht schriftelijk melden

Dient u uw klacht liever schriftelijk in? Stuur uw klacht over zorg in natura (niet pgb) naar:

Zorgkantoren Coöperatie VGZ
Klachtencoördinator zorg in natura
Postbus 676
5600 AR Eindhoven

 

Heeft u een pgb en wilt u een klacht indienen?

Klacht online melden

Dien uw pgb-klacht online in via MijnVGZzorgkantoor

 

Klacht schriftelijk melden

Wilt u uw klacht per brief melden? Stuur deze dan naar: 

Zorgkantoren Coöperatie VGZ
Klachtencoördinator pgb
Postbus 676
5600 AR Eindhoven

 

Lees verder

In de klachtenfolder leest u verder over het indienen van klachten en signalen.

X
Om u zo goed mogelijk te helpen gebruikt vgz-zorgkantoren.nl cookies. Lees meer over ons cookiebeleid.
Nee, ik ga niet akkoord
Ja, ik ga akkoord