Contact

Langdurige zorg algemeen

  • Welke zorg past bij u?
  • Wilt u zorg thuis of in een instelling?
  • Hulp bij het kiezen van een zorgaanbieder
  • Hulp bij het maken van een zorgplan
  • Hebt u een vraag over de Wlz of over zorg?
  • Bent u tevreden over de zorg die u krijgt?
  • Wilt u dat wij bemiddelen?
  • Hebt u een klacht of wilt u bezwaar maken?
  • Of hebt u een andere vraag over zorg?
  • Bel: 088 - 131 16 60
    Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 8:30 tot 17:00 uur.
  • E-mail: KlantadviesLZ@vgz.nl
    U ontvangt binnen vijf werkdagen een reactie.
  • Contactformulier langdurige zorg algemeen
    Stel uw vraag of geef een opmerking door via het contactformulier op deze website. Wil t u contact over het pgb? Bekijk dan de contactgegevens onder Pgb op deze pagina. 
  • Klacht of bezwaar indienen?

    Bent u niet tevreden over geleverde zorg, een zorgaanbieder, een medewerker of de dienstverlening van het zorgkantoor? Dan kunt u een klacht indienen. Dat kan bij ons, maar ook bij de zorgaanbieder zelf. Of bent u het niet eens met de beslissing van het zorgkantoor en wilt u bezwaar maken? In deze folder leest u hoe u een klacht indient en hoe bezwaar maakt.

    Klacht online indienen

    Gebruik hiervoor het klachtenformulier op deze website.

    Klacht schriftelijk indienen?

    Dient u uw klacht liever schriftelijk in? Dat kan. Stuur uw klacht over zorg in natura (niet pgb) naar:

    Zorgkantoren Coöperatie VGZ
    Klachtencoördinator zorg in natura
    Postbus 676
    5600 AR Eindhoven
    088 - 131 16 60

    Hebt u een pgb?

    Dien uw klacht dan in via het contactformulier van pgb of log in op MijnVGZzorgkantoor.

  • Adres
    Zorgkantoren Coöperatie VGZ
    Afdeling Klantadvies
    Postbus 676
    5600 AR  Eindhoven

Pgb

  • Wilt u een pgb of een toeslag aanvragen?
  • Wilt u in te kopen zorg laten accorderen?
  • Hebt u vragen over het invullen van zorgbeschrijvingen en zorgovereenkomsten?
  • Wilt u iets weten over de jaarafrekening
  • Wilt u een wijziging doorgeven?
  • Wilt u dat wij bemiddelen?
  • Hebt u een klacht of wilt u bezwaar maken?
  • Of hebt u een andere vraag over zorg met een pgb?
  • Bel over pgb: 040 - 297 51 55
    Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 8:30 tot 17:00 uur.
  • Bel over het pgb huisbezoek: 088 - 131 51 60 

    Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 8:30 tot 17:00 uur.

  • Pgb: log in op MijnVGZzorgkantoor

    Hebt u een pgb? Dan kunt u via MijnVGZzorgkantoor:

    • vragen stellen via het contactformulier
    • documenten digitaal naar ons opsturen via het contactformulier
    • wijzigingen in uw persoonlijke gegevens doorgeven
    • op elk gewenst moment uw persoonlijke gegevens bekijken

    Hebt u onlangs een pgb aangevraagd en een brief ontvangen met een persoonsnummer en pincode?Dan kunt u een persoonlijk account aanmaken en MIjnVGZzorgkantoor gebruiken. 

     

  • Pgb: contactformulier

    Neem contact op via het contactformulier voor pgb.

    U ontvangt binnen vijf werkdagen een reactie.

  • Klacht of bezwaar indienen over het pgb

    Bent u niet tevreden over geleverde zorg, een zorgaanbieder, een medewerker of de dienstverlening van het zorgkantoor? Dan kunt u een klacht indienen. Dat kan bij ons, maar ook bij de zorgaanbieder zelf. Of bent u het niet eens met de beslissing van het zorgkantoor en wilt u bezwaar maken? In deze folder leest u hoe u een klacht indient en hoe bezwaar maakt.

     

    Klacht over het pgb online indienen

    Klacht over het pgb schriftelijk indienen

    Dient u uw klacht liever schriftelijk in? Dat kan. Stuur uw klacht over pgb naar:

    Zorgkantoren Coöperatie VGZ
    Klachtencoördinator pgb
    Postbus 676
    5600 AR Eindhoven

     

    Hebt u geen pgb, maar zorg in natura?

    Dien uw klacht dan in via het klachtenformulier voor zorg in natura.

  • Adres
    Zorgkantoren Coöperatie VGZ
    Pgb-afdeling
    Postbus 676
    5600 AR Eindhoven
Kom naar het inloopspreekuur

Hebt u zelf of iemand uit uw naaste omgeving langdurige zorg nodig? Of hebt u al zorg en wilt u graag advies? Kom dan naar ons inloopspreekuur, wij helpen u graag! U krijgt antwoord op vragen, we kijken samen met u welke zorg het beste bij u past en bespreken de mogelijkheden. U hoeft hiervoor geen afspraak te maken. 


Venlo-noord

Info- en adviespunt van Huis van de Wijk, Agnes Huijnstraat 3
Elke maandag van 9.00 tot 12.00 uur


Dordrecht

Bij Stichting MEE, Johan de Wittstraat 40A 
Elke dinsdag van 9.00 tot 12.00 uur


Heerhugowaard

Wijkcentrum De Horst, Van Eedenstraat 5
Elke woensdag van 9.00 tot 12.00 uur

Persoonlijk gesprek op één van onze kantoren
Wilt u een persoonlijk gesprek op ons kantoor in Eindhoven, Alkmaar of Gorinchem? Bel of e-mail ons dan om een afspraak te maken.
Wat is het zorgkantoor in uw regio?

Er zijn 31 zorgkantoren in Nederland. Deze regelen voor alle inwoners de langdurige zorg. Wilt u weten wat het zorgkantoor in uw regio is?